15 Mart 2012 Perşembe

Kim Hyun Joong - "Hayatımın Kadınıyla Tanıştığımı Hissettim."

Bu haber uzun süredir dolaşıyordu internette ama doğruluğu kanıtlanmadan paylaşmak istemedim.




Kim Hyun Joong: "Hayatımın kadınıyla tanıştığımı hissettim" / CHOA MAGAZINE Röportajı;
Soru 1: Kiss Kiss parçasının Kore ve Japon versiyonlarının farkı nedir?
KHJ: Sözler aynı mesajı veriyor, fakat sözlerin yazılışı farklı. Japonca versiyonu Japonlar için daha uygun ve basit olması amaçlandı. Japonya’da promosyon yapacaksak, J-POP’una benzer hisleri eklemenin iyi olacağını düşündüm.
Soru 2: Albüm foto çekimlerinin konsept ve imajı Kore versiyonundan farklı bir his veriyor.
KHJ: 3 Konsept birden göstermek istedim; erkeksi,seksi ve karizma… Ancak bu oldukça fazla zamanımızı aldı.Aslında 9 set çekim vardı.(9 farklı kıyafet çekimi) Onların hepsini sizlere gösterememiş olmam acı verici benim için. Bunları sadece internet üzerinden yayımlarsam olabilir.Şahsen benim en çok sevdiğim kırmızılar içindeki seksi görünüşümdü.
Soru 4: Kiss Kiss, rüyalarının kadınına rastlayan birinin hikayesini anlatmakta; sen hayatının kadını olarak tanımlayabileceğin biriyle tanıştın mı?
KHJ: Tanıştığımı düşünüyorum. Uzun bir süredir etkilendiğim bir bayaynla tanışma fırsatım oldu. Bana olan bu duygudan dolayı ilginç hissettim. Bu Koreli bir bayandı.(Japonca söylemiş)
Soru 5: “Gülümsemenin Gücü” erkeksi olurken; çok güçlü bir tanımlamayı ifade ediyor. Bu şarkıya karşı hissettiğin bir yakınlık varmı?
KHJ: Bu şarkıyı kaydederken, Japonya’da bir sürü felaket meydana geldi. O fanları dertleriyle başbaşayken düşünürken bu şarkıyı onlar için söyledim. Düşündüm ki onlara verebileceğim tek şey şarkılarımdır. Bu şarkının onları tamamen neşelendirmeyeceğini biliyorum ama acılarını biraz olsun dindirmek için bir şey yapmak istedim.
Soru 6: Başınıza garip bir lay geldimi hiç son zamanlarda.
KHJ: Kıyafetlerim bir bir kaybolmaya başlamıştı. Güvenlik kamerası koymamıza rağmen, onları alanı bulamadık.Kamera kayıtlarında kimse gözükmüyordu. Kıyafetlerin yanı sıra saatlerimde bir bir kayboldu.
Soru 7: Japonya’da başına gelen ve hiç unutamadığın bir anı varmı?
KHJ: Japonya’ya ilk geldiğimde Japonca’yı okuyamıyordum.Atletlerin ayakları için kullandıkları bir ilacı diş macunu olarak yanlış algıladım.(Gülüyor) Bir de saç kremi yerine vücut şampuanı almıştım. Banyoda başıma gelen olay fanlardan gelen hediyelerden biri olan atletlerin ayakları için kullandıkları ilaçtı. Yanlış anlamamın nedeni buydu.SS501 üyelerinden birini bu ilacı diş macunu olarak kullanmaya devam etti ve diş etlerinin kanamasına neden oldu. Benim diş etlerim kanamadığı için benim diş etlerimin daha sağlıklı olduğunu düşündüm. 
 



-Alıntıdır-

19 yorum:

  1. etkilendiği bayan kimmiş :)

    YanıtlaSil
  2. offf yhaa niye ben değilim kiii

    YanıtlaSil
  3. yaa aşkımın aşkı kimmiş ki offffffffff yaa o bnm bitanem kimseye vermmkiiii.:(

    YanıtlaSil
  4. jung so min den başkası olmasın

    YanıtlaSil
  5. olcaksa jung so minden başkası olmasın çünkü biri unnim biri oppam

    YanıtlaSil
  6. aynen katılıyorum kım hyung joong ♥ jung soo mın

    YanıtlaSil
  7. bencede jung so minden başkası olmasın çünkü biri oppam biri unim ve çok yakışıyolar bence

    YanıtlaSil
  8. bencede jung so minden başkası olmasın çünkü biri oppam biri unim ve çok yakışıyolar bence

    YanıtlaSil
  9. olsa da jung so min den başkası olmasın ya oppamla çok yakılıyorlar <3

    YanıtlaSil
  10. Kim Hyun Joong sen hayatmda gorduyüm en yakışıklı erkeksin seni seviyorum ama bu imkasız biliyorum zaten sen bunu okumuycaksın okusan da dilimi anlarmısın bilmiyorum ama buna ramen hep aklımdasm İ LOVE YOU

    YanıtlaSil
  11. BENCE HİC KİM SE OLMASIN ÇUNKİ HİC KİM SE SANA YAKIŞMIYOR BEN DAHİL

    YanıtlaSil
  12. Buna ragmen yazilir yalniz ramende tam uymus.Bu koreliler japonlar bunlarin hep burunlari kucuk burun ameliyati orda ucuzmus hepsi yaptiriyormus bu bilgi dogru mu?Dogal kalmamis heralde eger dogruysa

    YanıtlaSil
  13. Ya biru cevap versin kim oldugu belli mi jung soo min mi

    YanıtlaSil

ShareThis