1 Temmuz 2012 Pazar

HYS SS501'nın Geleceği ve Solo Kariyeri Hakkında Konuştu

Q:Albümünün adını neden 'Solo' seçtin?
H:İçinde çeşitli anlamlar var.Tema şarkısının sözleri bir adama ayrıldıktan sonra ne olduğuyla ilgili ve ben bunu  SS501'ndan uzak kendi başıma ayakta durma durumumla ilgili uygun hissettim. Bu albümün prodiksüyonuna katıldım ve albüm üzerinde çok zaman harcadım.Bu albüm gerçekten üzerinde kendi başıma çok çalıştığım bir albüm oldu.

Q: Çıkış şarkın "Crying" nasıl bir şey?
H: Ona ilk ulaştığımda* aşık oldum.Özellikle bayanlar çok sevdiler. Bence bu şarkıyı daha çok sevmemin nedeni benim yazmış olmam.3 yıl önceki ayrılış hikayemi anlatıyor. (Ne?! Saengie'nin 2009'da sevgilisi mi vardı?! Ve ayrıldılar mı?! Üzülmek için iki neden...) Daha sonra kalbim çok ağrıdı. Dinlediğim her şarkı sanki bizi anlatıyordu.Onu geri getirmek için hiç bir şey yapamadığım ve bunun beni mahvettiği dönemleri hatırlatıyor bana.

Q: Yeni bir albüm yayınlaman bir yıl sürdü.
H: Bende bu kadar uzun süreceğini düşünmemiştim. Bir önceki albümden daha iyi olması için kendime çok baskı yaptım.Tüm gelişimlerimi göstermek istiyordum.Albümü yapmaya başladığımızda şarkıları toplama ve prodüksüyon işlerine katıldım.Gerçekten çok zordu hatta bir ara depresyonun eşiğine geldim ama üstesinden geldim.

Q: Bu sırada bir sitcom'da ve müzikalde yer aldın.
H: 3 Silahşörler müzikaline başlamıştım. Başta çok endişeliyim ve her şeye baştan başlamaya kararlıydım. Daha fazlasını yaptım. Kendimi daha fazla geliştirmeyi istedim ve geliştirdim. Son performansım da sonunda boşaldım ve o kadar çok ağladım ki... Sent From Heaven'da bir Hallyu yıldızını canlandırıyorum.Ama hala tecrübesizim.Hala oynanacak bir sürü rol varmış gibi geliyor.

Q: Sevgilin var mı?
H:Birinden hoşlandığımda hiçbir şeye odaklanamam. Kendimi biliyorum bu yüzden bu tuzağa düşmemeye çalışıyorum.Şuan için iş önce geliyor.Ben her zaman bir adamın becerilerinin önce gelmesini söylerim çünkü her zaman durulduğunuzda ve başarıyı yakaladığınızda sizinle olacak bir bayan vardır.

Q: SS501 üyeleri ile aranda her hangi bir rekabet var mı?
H: Tatlı rekabet daha çok. Hyun Joong kendine bir pozisyon edindiğinden ve insanlar tarafından tanınmaya başladığından beri herkes onu kıskandığımızı düşünmeye başladı ama bu doğru değil. Son zamanlarda hepimizin boş zamanı vardı ve birçok kez buluştuk. İçtik ve SS'in geleceği hakkında konuştuk. Tabii ki KHJ hesabı ödeyen kişi oldu.

Q: SS501 comeback yapacak mı?
H: Shinwa'nın comebacki bizi kendimize getirdi.Comebacklarınden sonra katıldıkları bir programı izliyordum ve üyeler aynı anda "İzliyor musunuz?" diye mesaj attı.O anda bir bütün olduğumuzu hissettim.Bence biz bir kere comeback şansımızı kaçırmıştık çünkü programlarımız birbirine uymuyordu. Bence bir sonraki en uygun zaman bütün üyeler askerden döndükten sonra olacak.

Türkçe Çeviri: ifeelgoodman.blogspot.com - Küçük Filozof

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ShareThis